Oct 5, 2011

stay up

Hajat nak study. Tapi macam kena tunggu tengah -tengah malam, kononnya, baru feel. But bila dah sampai tengah malam, mengantuk macam hape ! Telan kopi satu gelas pun dah tak jadi. Asal yang jadi kebal gila ni ? Tension aku ! Encik mata (s) , please lah, aku nak study wehh. Tolong lah jadi baik sikit dengan aku. Lepas habis paper ni, ko nak tidur setahun pun hambik lahh ! okay ? =.= 

p/s : Tadi duk godek -godek FB , terjumpa lah my friend punya FB, stalk punya stalk, dapat tau lah dia dah sambung study kat mesir. best siot lah ! Semua orang dah pergi oversea. bila time aku pulak ni ? Macam sedih je kan. jeleous wehh. apa pasal lah aku tak study betul -betul kan ? hmm, :(  Insyaallah. Ada rezeki aku, mana tau kan? ayat backup mesti ada ! 

Dah - dah, nak tidur . BYE

No comments:

Post a Comment